7. díl – Strategie bitvy s Nanotech Disruptorem

2015-02-12_00001Nanotech Disruptor, zbraň dostupná na vyšších levelech, přesněji od šestého. Není výjimečná silou, ale tím, že hráč, který s ní má osazeného robota, funguje jako healer. Pokud se s ní však rozhodnete útočit na nepřítele, bude dělat jen poškození, které se rovná 1/3 SMG stejného levelu. Takže na nějaké ty přepady pěkně ze zálohy, kdy vesele „kempíte“ za skálou, se to moc nehodí. Na druhou stranu, když už za tou skálou chcete být a náhodou u sebe máte neohroženého spolubojovníka, který se nebojí jít do potyčky z bezprostřední blízkosti, jste pěkně krytí a jako bonus získáváte body za healování.

Nano_Disruptor
Minimální level 6
Rychlost střelby Trvalé poškození
Klasifikace Disruptor
Odskok Nemá
Rotace 360
Náklon 118
Rychlost rotace 360°/vteřinu

U Nanotech Disruptoru platí stejně jako u kterékoliv jiné zbraně, že robota lze celkem osadit až šesti kusy této zbraně. Stejně jako u jiných, i zde je zapotřebí zvolit správné umístění. Pokud se vám někdy stane, že je umístíte za sebe a budete chtít někoho opravovat, kanón v zákrytu nebude dělat nic, což se projeví na rychlosti výsledné opravy, která bude o dost pomalejší.

Nanotech Disruptor má ale jednu zvláštnost na rozdíl od všech ostatních zbraní. Je s ním možné zaměřovat automaticky a to při opravě více cílů najednou. Existuje zde tedy možnost opravovat najednou dva spojence, za předpokladu, že stojíte mezi nimi. Tato volba se provádí přes pravé tlačítko myši, kdy se každé z děl samo od sebe zaměří na nejbližší cíl a začne jej opravovat. Můžete tak sledovat, kde co lítá, zatímco děla poctivě opravují spřátelené jednotky. Nanotech Disruptor se ve hře objevuje až s vyššími úrovněmi robotů, je to způsobeno tím, že první level, na kterém je tato zbraň dostupná, je až level 6. To ale neznamená, že na nižších úrovních být nemůže. Někteří hráči, když jsou na vyšším levelu, tak se rozhodnou hrát zpětně nižší level. Pokud jej pak na robota umístí a budou splňovat požadavky dané úrovně, můžou Disruptor v klidu využít i zde, nicméně to není moc efektivní. Počet, který jich lze na robota umístit je opravdu velice omezený a tak je výsledná oprava téměř zanedbatelná.

Nejnižší level robota, se kterým se dá bojovat jako healer je 3, nicméně budete na něm mít pouze jedno jediné dělo. To není opravdu moc vhodné, protože budete oproti ostatním velmi slabí. Výsledný robot na levelu 3 by mohl vypadat zhruba takto:

2015-02-12_00002

Nejedná se zrovna o tu nejvhodnější konstrukci, protože je dělo hodně na ráně a bylo by lepší jej umístit někam výš a za pár kostek. Ale pokud se s tímto tankem dostanete do potyčky, tak je umístění děla stejně nepodstatné, protože s ním nevyhrajete. I když, po asi třech bitvách jsem se s ním dostal do Boss Battle. Tu jsme vyhráli a dokonce jsem měl i koho healovat.2015-02-12_00004

Healeři jsou perfektní, hodně oživí hru a hlavně mohou ve hře znamenat velký převrat. Když jsem hrál s Rail Gunem, již několikrát se mi stalo, že z našeho teamu jsem zbyl pouze já sám, proti dvěma nepřátelským robotům. Jednoho jsem zničil tak moc, že z něj zůstala pouze sedačka a rozhodl jsem se, že si dojdu pro toho druhého. Kámen úrazu byl v tom, že ten druhý, který zbyl, byl healer a svého kolegu s SMG opravil na 100%… Rail Gun není dobrý na potyčky z bezprostřední blízkosti, zvlášť, když protivník s SMG má v zádech healera. Bitvu jsme nevyhráli, nicméně to jen ukazuje na to, jak jsou v některých bitvách healeři důležití. To, že zbyde pouze jeden robot s healerem proti přesile nepřátel, nemusí nutně znamenat prohru.


1. díl - první tank a první tier

Hra nás přivítá lehce zmateně, to z toho důvodu, že to první co budete muset vytvořit je nový tank. Zde budou mít trochu výhodu hráči hry Minecraft. Tank se zde vyrábí stejným způsobem, nicméně je zde rozšíření o několik nových typů bloků. Pojďme si je tedy shrnout.

2. díl - technologický strom

V minulém díle jsme se seznámili se stavením robota. Nyní se na předchozí díl pokusíme trochu navázat a budeme se zabývat technologickým stromem. Technologický strom je strom, který nám ve hře odemyká nejrůznější technologie, těmi je zde myšleno lepší a silnější kostičky pro stavení robota, výkonnější kola...

3. díl - první bitva

Po vzoru předchozích dílů by jsme již měli mít vytvořeného robota, se kterým se budeme v následující bitvě zúčastňovat. Jen rychle shrnu, že robot musí mít sedačku řidiče a měl by mít kola pro pohyb po mapě a alespoň jednu zbraň.

4. díl - strategie bitvy s SMG

V minulém díle jsme si představili bitvu, nyní se však podíváme na strategii s tou nejzákladnější zbraní ze hry. Jsou jimi SMG. Zkratka SMG je složenina slov Subatomic Machine Gun. Jde o zbraň určenou na střední vzdálenost, která se snaží nepříteli dělat konzistentní poškození.

5. díl - strategie bitvy s Rail Gunem

Bitva s Rail Gunem se diametrálně liší od té s SMG. Roboti, kteří mají osazený Rail Gun funtují jako snipeři. To znamená že nejlepší jak s nimi hrát je si najít na mapě pěkné místo, odkud je dobře vidět na místo, kde se střetávají fronty obou týmu a pěkně, zlehka tam odtud střílet a ukazovat svou palebnou sílu pěkně z dálky.

6. díl - Strategie bitvy s plazmovým dělem

V minulých dílech jsme se zaměřili na bitvy s SMG a Rail Gunem. Obě strategie jsou od sebe velmi odlišné. Ta, kterou si představíme nyní je také jiná. Plasma Launcher je dělostřelecká zbraň, která vypouští plazmový projektil, který při kontaktu s pevným objektem vytváří mohutnou explozi.

8. díl - Pohybujeme se na kolech

Okolo zbraní se zde řeklo již dost, postupně a pomalu jsme si rozebrali, čím je možné ve hře střílet. I když jsme zatím, můžeme říci záměrně, vynechali Tesla Blade, protože je v současné době používá jen velmi málo hráčů a nejedná se o zbraň v pravé slova smyslu.

9. díl - Pohybujeme se na pásech

V minulém díle jsme načali pohony a věnovali se tomu základnímu, což byla kola. Nyní se pojďme podívat na pásy, to je další dostupný pohon určený pro pohyb robota na zemi. Pásy jsou dostupné od třetí úrovně a je tedy možné osadit je na robota již od této rané úrovně.