Nanotech Disruptor, zbraň dostupná na vyšších levelech, přesněji od šestého. Není výjimečná silou, ale tím, že hráč, který s ní má osazeného robota, funguje jako healer. Pokud se s ní však rozhodnete útočit na nepřítele, bude dělat jen poškození, které se rovná 1/3 SMG stejného levelu. Takže na nějaké ty přepady pěkně ze zálohy, kdy vesele „kempíte“ za skálou, se to moc nehodí. Na druhou stranu, když už za tou skálou chcete být a náhodou u sebe máte neohroženého spolubojovníka, který se nebojí jít do potyčky z bezprostřední blízkosti, jste pěkně krytí a jako bonus získáváte body za healování.
Minimální level | 6 |
Rychlost střelby | Trvalé poškození |
Klasifikace | Disruptor |
Odskok | Nemá |
Rotace | 360 |
Náklon | 118 |
Rychlost rotace | 360°/vteřinu |
U Nanotech Disruptoru platí stejně jako u kterékoliv jiné zbraně, že robota lze celkem osadit až šesti kusy této zbraně. Stejně jako u jiných, i zde je zapotřebí zvolit správné umístění. Pokud se vám někdy stane, že je umístíte za sebe a budete chtít někoho opravovat, kanón v zákrytu nebude dělat nic, což se projeví na rychlosti výsledné opravy, která bude o dost pomalejší.
Nanotech Disruptor má ale jednu zvláštnost na rozdíl od všech ostatních zbraní. Je s ním možné zaměřovat automaticky a to při opravě více cílů najednou. Existuje zde tedy možnost opravovat najednou dva spojence, za předpokladu, že stojíte mezi nimi. Tato volba se provádí přes pravé tlačítko myši, kdy se každé z děl samo od sebe zaměří na nejbližší cíl a začne jej opravovat. Můžete tak sledovat, kde co lítá, zatímco děla poctivě opravují spřátelené jednotky. Nanotech Disruptor se ve hře objevuje až s vyššími úrovněmi robotů, je to způsobeno tím, že první level, na kterém je tato zbraň dostupná, je až level 6. To ale neznamená, že na nižších úrovních být nemůže. Někteří hráči, když jsou na vyšším levelu, tak se rozhodnou hrát zpětně nižší level. Pokud jej pak na robota umístí a budou splňovat požadavky dané úrovně, můžou Disruptor v klidu využít i zde, nicméně to není moc efektivní. Počet, který jich lze na robota umístit je opravdu velice omezený a tak je výsledná oprava téměř zanedbatelná.
Nejnižší level robota, se kterým se dá bojovat jako healer je 3, nicméně budete na něm mít pouze jedno jediné dělo. To není opravdu moc vhodné, protože budete oproti ostatním velmi slabí. Výsledný robot na levelu 3 by mohl vypadat zhruba takto:
Nejedná se zrovna o tu nejvhodnější konstrukci, protože je dělo hodně na ráně a bylo by lepší jej umístit někam výš a za pár kostek. Ale pokud se s tímto tankem dostanete do potyčky, tak je umístění děla stejně nepodstatné, protože s ním nevyhrajete. I když, po asi třech bitvách jsem se s ním dostal do Boss Battle. Tu jsme vyhráli a dokonce jsem měl i koho healovat.
Healeři jsou perfektní, hodně oživí hru a hlavně mohou ve hře znamenat velký převrat. Když jsem hrál s Rail Gunem, již několikrát se mi stalo, že z našeho teamu jsem zbyl pouze já sám, proti dvěma nepřátelským robotům. Jednoho jsem zničil tak moc, že z něj zůstala pouze sedačka a rozhodl jsem se, že si dojdu pro toho druhého. Kámen úrazu byl v tom, že ten druhý, který zbyl, byl healer a svého kolegu s SMG opravil na 100%… Rail Gun není dobrý na potyčky z bezprostřední blízkosti, zvlášť, když protivník s SMG má v zádech healera. Bitvu jsme nevyhráli, nicméně to jen ukazuje na to, jak jsou v některých bitvách healeři důležití. To, že zbyde pouze jeden robot s healerem proti přesile nepřátel, nemusí nutně znamenat prohru.