Jistě mnoho z Vás za posledních několik týdnu vytáhlo starou verzi Prototype, aby si osvěžili herní prostředí a tím se zároveň i natěšili na nový Prototype 2.
Jistě mnoho z Vás za posledních několik týdnu vytáhlo starou verzi Prototype, aby si osvěžili herní prostředí a tím se zároveň i natěšili na nový Prototype 2.
Nová verze je ale úplně jiná, trochu jinak se ovládá, nejsou zde nesmyslné komba, mnoho zbraní reaguje jiným stylem a prostě celé je to úplně jinak, ale nebojte, hra je jen o zvyku a po pár prvních misích se člověk do Jamese Hellera vžije a problémy co se týkají ovládání prostě zmizí.
Vezmeme to vše popořádku. Hra již není jen v oblasti Manhattanu, rozkládá se ve třech oblastech, chcete-li zónách, které jsou označené barvami, červena která je nejdrsnější, žlutá kde Vám příliš žádné nebezpečí nehrozí a zelená, kde zavadit o zombika je opravdu problém.
V prvním díle si hrdina Alex Mercer snažil vzpomenout na to, kdo je, co se mu stalo a postupem hrou se mu to i vedlo. V tomto díle budete ztvárňovat Jamese Hellera, který se celý příběh snaží Alexe zabít, protože mu zabil manželku.
Ve hře najdete hned několik druhů misí, některé zábavnější, jiné méně, mě osobně nejvíce vadily miste typu najdi a sežer, u těchto misí jsem opravdu googlil, kde se daná osoba nachází, protože systém hledání mi nepřijde příliš povedený a tak hledání je občas docela zdlouhavé, pro Vás, aby jste to měli jednodušší jsem připravil seznam míst, kde koho najdete, je možné, že v seznamu nejsou všichni, proto budu rád o jakékoliv doplnění a zároveň chci upozornit na to, že kořist se pohybuje, tedy souřadnice, kde jsem danou osobu nalezl já nemusí být přesná a tak hledejte v okruhu tak bloku.
|
|
Velmi mě potěšil útočný mód, který byl velmi vylepšen, v tuto chvíli budete mít k dispozici hned dvě zbraně najednou, jak si je nastavíte je jen na Vás, zároveň přibyla i možnost utrhnout z tanků či vrtulníku jejich zbraně a s těmi je následně rozstřílet na maděru. Další veliké plus dávám za nejrůznější úhyby a manévry, skok přes nepřítele za jeho záda je můj opravdu oblíbený.
Krom velmi povedeného útoku je nově možnost se bránit štítem, říkáte, v jedničce byl také, ale vězte, že dokud obranu nezkusíte, nevíte o co přicházíte, nyní totiž, když na Vás leží střela z RPG jednoduše klávesou zapnete štít a rána se od Vás odrazí, dost často právě směrem, kterým střelec střílel.
Další velikou změnou je systém levlení, v předchozím díle jste EP získávali sežráním nepřátel, rozbíjením úlů, likvidováním stanic, setřesením vrtulníku, dalo by se říct, že za každou kravinu jste dostaly body, které jste pak využili na aktivováni/vylepšení zbraní či k získání nových dovedností, s tím je ale konec. Každým levelem dostanete jeden bod, který můžete investovat do zdraví, regenerace, konzumace a dalších, trochu to připomíná WoWko, krom těchto vylepšení pokaždé, když získáte nějaké DNA se Vám vylepší některá z dovedností, hra tedy není přeplácaná o comba.
Další co se změnilo je možnost rozvíjení specializací, každá specializace se váže na nalezení několika mrtvých agentů, na prolezení podzemí a nebo zlikvidování jednotky, která hlídá zmutované jedince.
Nový Prototype je opravdu hodně povedená hra, já osobně jsem jí dohrál jedním dechem a tak mám pro ty, které nebaví plnit celý příběh save, ve kterém je příběh dohraný, nicméně část hry která je potřeba ještě splnit tam je 😉