Bridge Constructor

Dnes se podíváme na jednu velmi zajímavou hru. Hra, jak již název napovídá se zabývá stavením mostů z materiálu. Těch sice není ve hře mnoho. Budeme používat dřevo, železo, kamenný sloup a lano, ale i přes to hra zaujme.

Celé stavění probíhá velmi jednoduše. Prostřednictvím tahu nastavujete délku jednotlivých částí mostů, které navíc vidíte na čtverečkové síti, tedy spojení jednotlivých částí jde přímo na sebe a není problém postavit třeba osově symetrický most.

Celá hra je rozdělena na 5 ostrovů, kde na každém z nich je potřeba postavit několik mostu.

Po dostavění mostu je možné jej otestovat, jak je pevný. Máme na výběr osobní automobil nebo nákladní vůz. Pro splnění kola a zpřístupnění dalšího osobní automobil stačí, avšak za konstrukci tak pevnou, aby ji přejel i nákladní automobil je daleko více bodů a pro splnění na 100% je to potřeba.

Hra má velmi dobrou hratelnost, ale občas je limit použitých materiálu příliš malý a poměrně dlouho trvá, než najdete vhodnou konstrukci, aby byl most dostatečně pevný a to i pro osobní automobil.

Pří testování mostu máte kromě jednoduché animace barevně zvýrazněné, které součásti mostu jsou pod jakou zátěží. Zelená barva indikuje velice nízkou zátěž, naopak červená znázorňuje velikou zátěž. Pokud konstrukce není dostatečně pevná a někde to povolí, most spadne. Zde je opět vidět, jak se náklaďáček řítí z mostu dolu.

Hra Bridge Construktor je velmi návyková, dají se u ní strávit dlouhé hodiny přemýšlením. Hra je dostupna pro Android i iOS.




Další články

Battle Camp

Dnes se podíváme na hru Battle Camp, která je určená pro mobilní zařízení s operačním systémem Android a iOS. Jedná se o poměrně jednoduchou a místy i zábavnou hru, ve [pokračovat ve čtení… ]

Pixwords – první aktualizace, návod!

Nové úrovně jsou tu! Vzhledem k tomu, že je to několik dní, co vyšla aktualizace na hru Pixwords, o které jsme si při jejím vydání připravili malou recenzi i s [pokračovat ve čtení… ]

66 PERCENT

Hra od českého vývojáře 66 PERCENT je nyní dostupná na Google Play. Jedná se o jednoduchou, lehce návykovou hru pro příležitostné hráče, která je vhodná i pro hraní na tabletu. [pokračovat ve čtení… ]

PixWords recenze + návod

Poslední dobou se internetem množí obrázky z této mobilní hry rychleji než spam, o co se vlastně jedná? PixWords je hra určená pro mobilní zařízení s operačním systémem Android či [pokračovat ve čtení… ]

Clash of Clans na Androidu

Je to jen několik dní, co se oblíbená hra Clash of Clans, která byla známa pouze ze zařízení společnosti Apple dostala na Android a už má přes 100 000 stažení. [pokračovat ve čtení… ]