Nový iPad se začal prodávat teprve minulý týden v pátek a už se společnost Apple pochlubila s tím, že se jich prodalo přes tři miliony kusů. Nový iPad byl však prodáván jen ve vybraných 12 destinacích, nyní je dostupný například v Německu, USA, Japonsku či ve Velké Británii.
„Nový iPad je senzace se třemi milióny prodaných kusů. To je nejsilnější start iPadu v celé jeho historii. Zákazníci milují nové funkce iPadu a jeho ohromující displej,“ uvedl šéf marketingu společnosti Apple Philip Schiller s tím, že je zvědavý, jak se novince bude dařit na dalších trzích.
Třetí generace se po stránce vzhledu příliš nezměnila, vypadá stejně jako předchozí verze, avšak její výkon je daleko vyšší. Velkých vylepšení se dočkal třeba displej, který nabízí velmi jemné rozlišení 2048 x 1536 pixelů, novinka tak dokáže zobrazit více detailů.
Dalších změn se dočkal i vystavěný fotoaparát, ten je nyní 5-ti megapixelový a dovede nahrávat Full HD video.