Robocraft

Robocraft je velmi povedená MMORPG hra, která jistě stojí za zmínku, o této hře jsme se zmínili již kdysi v této recenzi, nyní bych se v tomto seriálu chtěl věnovat strategii jak tuto hru hrát, dát novým hráčům několik typů, jak být mezi ostatními na výši.

„Líbil se Vám tento článek? Sdílejte ho prosím na sociálních sítích, ať se o něm dozvědí i Vaši kamarádi. Děkuji!“
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on TumblrEmail this to someone
2015-01-29_00002

1. díl – první tank a první tier

Hra nás přivítá lehce zmateně, to z toho důvodu, že to první co budete muset vytvořit je nový tank. Zde budou mít trochu výhodu hráči hry Minecraft. Tank se zde vyrábí stejným způsobem, nicméně je zde rozšíření o několik nových typů bloků. Pojďme si je tedy shrnout. První bloky jsou tyto, tier 1. Ty nejzákladnější. Existují čtyři typy tak, jak je to na obrázku, plná krychle, polovina, a pak dva, které jsou zkosené přes roh, díky nim se dají dělat …

robocraft-tech_tree

2. díl – technologický strom

V minulém díle jsme se seznámili se stavením robota. Nyní se na předchozí díl pokusíme trochu navázat a budeme se zabývat technologickým stromem. Technologický strom je strom, který nám ve hře odemyká nejrůznější technologie, těmi je zde myšleno lepší a silnější kostičky pro stavení robota, výkonnější kola, ale kolikrát i úplně nové věci, kterými postupem času může být třeba Rail Gun, který od první úrovně dostupný není, nebo třeba pásy, které jsou dostupné až od té čtvrté. Pojďme se tedy …

2015-01-30_00002

3. díl – první bitva

Po vzoru předchozích dílů by jsme již měli mít vytvořeného robota, se kterým se budeme v následující bitvě zúčastňovat. Jen rychle shrnu, že robot musí mít sedačku řidiče a měl by mít kola pro pohyb po mapě a alespoň jednu zbraň. Do bitvy se dostaneme pomocí klávesy E, jde to udělat i jinak, pomocí TABu, vyjde to dá se říci stejně. Objeví se tedy před vámi jednoduchá tabulka, která má tři části. Tou první je praktický mód. V tomto módu jde …

2015-01-30_00009

4. díl – strategie bitvy s SMG

V minulém díle jsme si představili bitvu, nyní se však podíváme na strategii s tou nejzákladnější zbraní ze hry. Jsou jimi SMG. Zkratka SMG je složenina slov Subatomic Machine Gun. Jde o zbraň určenou na střední vzdálenost, která se snaží nepříteli dělat konzistentní poškození. To znamená že na boj z blízka není tím nejlepším řešením a zase naopak střílet s ní přes půl mapy dobré taky není, navíc na velkou vzdálenost je velmi nepřesná a když už něco zasáhnete, bude …

Rail_cannon

5. díl – strategie bitvy s Rail Gunem

Bitva s Rail Gunem se diametrálně liší od té s SMG. Roboti, kteří mají osazený Rail Gun funtují jako snipeři. To znamená že nejlepší jak s nimi hrát je si najít na mapě pěkné místo, odkud je dobře vidět na místo, kde se střetávají fronty obou týmu a pěkně, zlehka tam odtud střílet a ukazovat svou palebnou sílu pěkně z dálky. Rail Gun je vysoce přesná zbraň, která vystřelí vždy jen jeden projektil na nepřítele a pak je potřeba jí …

Plasma_Cannons_L5

6. díl – Strategie bitvy s plazmovým dělem

V minulých dílech jsme se zaměřili na bitvy s SMG a Rail Gunem. Obě strategie jsou od sebe velmi odlišné. Ta, kterou si představíme nyní je také jiná. Plasma Launcher je dělostřelecká zbraň, která vypouští plazmový projektil, který při kontaktu s pevným objektem vytváří mohutnou explozi. Hlavní nevýhoda je zpětný ráz, pomalá rychlost při otáčení věží, a skutečnost, že síla rotace může destabilizovat nebo převrátit malá či lehká vozidla. Minimální level 3 Rychlost střelby 3″+0.4″/Lnchr Klasifikace Bombardování Odskok Střední Rotace …

2015-02-12_00004

7. díl – Strategie bitvy s Nanotech Disruptorem

Nanotech Disruptor, zbraň dostupná na vyšších levelech, přesněji od šestého. Není výjimečná silou, ale tím, že hráč, který s ní má osazeného robota, funguje jako healer. Pokud se s ní však rozhodnete útočit na nepřítele, bude dělat jen poškození, které se rovná 1/3 SMG stejného levelu. Takže na nějaké ty přepady pěkně ze zálohy, kdy vesele „kempíte“ za skálou, se to moc nehodí. Na druhou stranu, když už za tou skálou chcete být a náhodou u sebe máte neohroženého spolubojovníka, …

2015-02-14_00001

8. díl – Pohybujeme se na kolech

Okolo zbraní se zde řeklo již dost, postupně a pomalu jsme si rozebrali, čím je možné ve hře střílet. I když jsme zatím, můžeme říci záměrně, vynechali Tesla Blade, protože je v současné době používá jen velmi málo hráčů a nejedná se o zbraň v pravé slova smyslu. Dnes se proto tedy zaměříme na pohon robota, nejdříve za pomocí kol. Kolami budeme začínat z toho důvodu, že je to vůbec první pohon, který je ve hře dostupný a bude nás …

2015-01-29_00004

9. díl – Pohybujeme se na pásech

V minulém díle jsme načali pohony a věnovali se tomu základnímu, což byla kola. Nyní se pojďme podívat na pásy, to je další dostupný pohon určený pro pohyb robota na zemi. Pásy jsou dostupné od třetí úrovně a je tedy možné osadit je na robota již od této rané úrovně. Pásy se na rozdíl od kol ovládají trochu jinak. Pokud pro pohyb používáte kola, na otáčení či zatáčení robota je zapotřebí mít alespoň nějakou rychlost, jinak je tomu u pásu. Pokud je …